Vilkår for oppstart og avmelding
Du får tilgang til nettskolen når søknaden er behandlet og du har takket ja til studieplassen. Søknaden er ikke bindende før du har takket ja til studieplassen.
Etter at du har takket ja, får du i løpet av kort tid tilgang til faktura for studieavgift. Denne kan du betale i ett eller flere avdrag.
Regler for avmelding er definert i skolens reglement § 3.6 samt vilkår beskrevet her.
100% fornøyd-garanti
Dette studiet har 100% fornøyd-garanti.
- Dersom du innen 14 dager etter at du har fått tilgang ønsker å melde deg av, send en e-post eller ring oss, og vi tilbakebetaler det du har innbetalt. Vi trekker fra et gebyr på kr 500. Dette er for å dekke våre kostnader til kreditering og avregistrering.
Avmelding etter 14 dager fra du har fått tilgang:
- Ved avmelding senere enn 14 dager etter den datoen som du har fått tilgang til nettskolen, er du forpliktet til å betale hele kursavgiften.
Angrerettskjema
Se også skolens reglement (lastes ned som pdf-dokument).
|