Vilkår for oppstart og avmelding


Når du melder deg på, vil du få tilgang til faktura for reservering eller studieavgift avhengig av om skolen har bekreftet oppstart eller ikke. Reserveringsavgiften trekkes fra studieavgiften. Både reserveringsavgiften og studieavgiften kan betales i ett eller flere avdrag.

Du får tilgang til nettskolen med en gang du melder deg på. 

Skolen bekrefter oppstart når det er tilstrekkelig antall påmeldte. Dette gjøres senest 14 dager før oppstart.

Det er viktig med tidlig påmelding slik at vi raskt kan bekrefte oppstart. 

Regler for avmelding
Regler for avmelding er definert i skolens reglement § 3.6 samt vilkår beskrevet her.

1. Avmelding før skolen har bekreftet oppstart
Ved avmelding må du betale et avmeldingsgebyr på kr 2000,-
 

2. Avmelding etter at skolen har bekreftet oppstart
Ved avmelding etter bekreftet oppstart og innen 14 dager før oppstart er du forpliktet til å betale 50% av studieavgiften.

Ved avmelding etter 14 dager før oppstart er du forpliktet til å betale hele studieavgiften.

Med studieavgift menes utgifter til undervisning, lunsj og middag.

 

Du bør ha en reiseforsikring som vil kunne dekke utgifter og betaling av studieavgift ved sykdom ol. som hindrer deg fra å kunne delta. 



Angrerettskjema

Se også skolens reglement (lastes ned som pdf-dokument).