Vilkår for oppstart og avmelding


Søknaden er ikke bindende før du har takket ja til studieplassen. Utdanningen har oppstart to ganger i året. 

Når søknaden er behandlet og du har takket ja til studieplassen, vil du få en faktura for påmeldingsavgift på kr 500. 

Du får tilgang til nettsidene ca. 2 uker før oppstart, da faktureres studieavgiften. Denne kan du delbetale (se fanen studieavgift).

Regler for avmelding er definert i skolens reglement § 3.6 samt vilkår beskrevet her.

100% fornøyd-garanti

Dette studiet har 100% fornøyd-garanti.

  • Dersom du innen 14 dager etter at du har fått tilgang ønsker å melde deg av, send en e-post eller ring oss, og vi tilbakebetaler det du har innbetalt av studieavgift. Påmeldingsavgiften på kr 500 tilbakebetales ikke. Dette er for å dekke våre kostnader til kreditering og avregistrering.


Avmelding etter 14 dager fra du har fått tilgang:

  • Ved avmelding senere enn 14 dager etter den datoen som du har fått tilgang til nettskolen, er du forpliktet til å betale hele studieavgiften. 


Angrerettskjema

Se også skolens reglement (lastes ned som pdf-dokument).