Vilkår for oppstart og avmelding
Søknaden er ikke bindende før du har takket ja til studieplassen. Utdanningen har oppstart to ganger i året.
Når søknaden er behandlet og du har takket ja til studieplassen, vil du få en faktura for påmeldingsavgift på kr 500.
Du får tilgang til nettsidene ca. 2 uker før oppstart, da faktureres studieavgiften. Denne kan du delbetale (se fanen studieavgift).
Regler for avmelding er definert i skolens reglement § 3.6 samt vilkår beskrevet her.
100% fornøyd-garanti
Dette studiet har 100% fornøyd-garanti.
- Dersom du innen 14 dager etter at du har fått tilgang ønsker å melde deg av, send en e-post eller ring oss, og vi tilbakebetaler det du har innbetalt av studieavgift. Påmeldingsavgiften på kr 500 tilbakebetales ikke. Dette er for å dekke våre kostnader til kreditering og avregistrering.
Avmelding etter 14 dager fra du har fått tilgang:
- Ved avmelding senere enn 14 dager etter den datoen som du har fått tilgang til nettskolen, er du forpliktet til å betale hele studieavgiften.
Angrerettskjema
Se også skolens reglement (lastes ned som pdf-dokument).
|